Misija Aquafresh robne marke je ponuditi potrošačima najbolje proizvode za njegu usne šupljine!
Zubna pasta Aquafresh na tržište je plasirana 1973. godine tada revolucionarnim proizvodom, prvom zubnom pastom oblikovanom u prugama.
Plava i bijela pruga su predstavljale osnovne koristi zubne paste – svjež dah i sposobnost borbe protiv kvarenja zubi. Početkom 80-ih godina tvrtka GSK unaprijedila je zubnu pastu dodavši joj treću, crvenu prugu, koja predstavlja sposobnost zubne paste da spriječi nastajanje karijesa. Plava, bijela i crvena pruga predstavljaju trostruku zaštitu za cijelu obitelj.
Godine 1990. brend je ušao na tržište četkica za zube plasiranjem četkice Aquafresh Flex s jedinstvenim, patentiranim i savitljivim vratom koji štiti desni od oštećenja te može doći i na teško dostupna mjesta u ustima.
Kod Aquafresha danas nastavljamo s razvojem proizvoda jer želimo našim korisnicima ponuditi najbolje proizvode za oralnu njegu. Naši proizvodi uključuju zubne paste, četkice za zube, vodice za ispiranje usta i proizvode za djecu.