Zagrebački dječji vrtić koji postoji od 1999. godine.
PROGRAMI i projekti koje trenutno provodimo su:
program ranog učenja engleskog jezika – za djecu stariju od 4 godine koje provode odgojiteljice.
program učenja vježbi i tehnika opuštanja za djecu od 4-te godine („Putovanje u tišinu“) – koji se provodi kroz usku suradnju psihologa, voditelja sportskih programa te odgojiteljica. Svaki emocionalni doživljaj ima i fiziološku komponentu, tj. tjelesne reakcije te je uz verbalno izražavanje svojih misli i osjećaja nužno da djeca nauče kako napetost može izaći iz njihovog tijela, a s ciljem prevencije psihičkih i emocionalnih poteškoća. Opuštanje se može učiti i uvježbavati već u predškolskoj dobi, a u našem vrtiću u tu svrhu koristimo tjelesne vježbe, vježbe disanja, vježbe izražavanja osjećaja i vježbe koje zahtijevaju razmišljanje. Program ćemo kontinuirano nadograđivati te ćemo u provedbu istog postepeno uključivati i roditelje.
program poticanja emocionalne inteligencije i
intelektualne darovitosti djece -
(poticanje emocionalnog izražavanja, asertivnosti, empatije i
suradničkog ponašanja) – koji provode odgojiteljice u
odgojnim skupinama pod supervizijom psihologinje te
psihologinja kroz individualni rad s djecom. Uz poticanje
zdravog emocionalnog razvoja djece ovaj program ujedno
predstavlja i preventivni program psihosomatskih problema kod
djece koji su u porastu već i za djecu predškolske dobi. U
našem vrtiću, stoga, svi osjećaji su dopušteni i svi zajedno
učimo kako ih možemo izraziti da ne povrijedimo ni sebe niti
druge, kako emocionalnim izražavanjem možemo tražiti podršku
od okoline kada nam je potrebna te kako se možemo zaštiti na
neagresivne načine (asertivnost). U budućnosti i nadalje
planiramo obogaćivati program novim didaktičkim materijalima
te postepeno u isti uključivati i roditelje kroz predavanja i
radionice.
likovno-lutkarska radionica te dramska radionica s
govornim vježbama –
koje provode odgojiteljice i kojima potičemo razvoj govora,
simboličku igru, prezentacijske vještine te razvoj pozitivne
slike o sebi.
sportski program – budući da je potreba djece za
tjelesnom aktivnosti te bavljenje sportom već od najranije
dobi zdrava životna navika, potiče zdrav fizički i psihički
razvoj djece, ubraja se u najbolje načine prevencije
ovisnosti u starijoj dobi.
Naš voditelj sportskog programa aktivno potiče razvoj
senzomotorike kroz aktivnosti 2 x tjedno u dvorani, 1x
tjedno na bazenu i u vanjskom prostoru. Tako je sport
sastavni dio vrtićke svakodnevice i vidljive su sve dobrobiti
koje donosi. Plesna pedagoginja vodi ritmiku 2 x
tjedno.
program predškole - uključuje individualni rad s
psihologom, rad u skupinama s odgajateljicama. Priprema djece
za školu je proces koji, u širem smislu, traje od samog upisa
djeteta u vrtić i podrazumijeva kontinuirano poticanje
kognitivnog, emocionalnog i socijalnog razvoja
djece. Ipak, u godini prije polaska u školu taj proces
je intenzivniji, a uz provođenje programa predškole u
odgojnoj skupini od strane odgojitelja, sa svim školskim
obveznicima individualno radi i psihologinja.
Usklađeno sa psihosocijalnim razvojem djeteta i ovisno o
njegovim individualnim potrebama u radu s psihologinjom
poticat će se razvoj kognitivnih
funkcija, emocionalne spremnosti za školu
te socijalne spremnosti za školu
eko – etno program – koji je ujedno i jedan od naših ovogodišnjih projekata na razini vrtića, a kojim želimo oteti zaboravu našu tradiciju i djecu upoznati s korjenima kroz folklor, upoznavanje starih zanata, tradicijskih sportova i sl., a ujedno ih poučiti zdravom načinu života i odgajati ih za održivi razvoj.
zakupili smo poljoprivredno zemljište -
na kojem planiramo započeti ekološku proizvodnju povrća te u
budućnosti održavati i edukativne programe za održivi razvoj
poput: škole u prirodi, razne izlete te radionice za djecu i
roditelje.
IZVANVRTIĆKE AKTIVNOSTI
Škola skijanja
Škola klizanja
Škola tenisa
Izleti
Posjete kazalištima, muzejima, bankama, aerodromu, pošti i dr.